Lacomie asupra jucatului
Intr-o economie luptatoare, mult este facut din noile modele de plata care incerca sa prinda radacini. Insa, cativa din industrie sunt ingrijorati ca e prea mare atentia concentrata pe facutul banilor.
“Modelul de venit intotdeauna dicteaza forma continutului si atat de diferite tipuri de jocuri vor fi nevoite a fi create pentru a sustine acest tip de mecanism.”, a explicat Rob Tercek, presedintele de telefonie mobile de la Oprah Winfrey Network si presedintele GDC Mobile.
Daca este un joc unde tu esti facut pentru a plati micro-tranzactii, atunci designer-ul trebuie sa creeze in interiorul jocului nevoia pentru aceste noi modele sau detalii pentru vanzare, care, pot sau nu pot fi modele reusite, in special cand sunt jucate pe un dispozitiv mobil.
“Cred ca un joc este ori un joc bun ori un joc rau si doar pentru ca ti-ai cumparat o arma mai mare sau niste pantofi mai buni nu ar trebui sa schimbe jocul”, a afirmat Domnul Tercek.
NGmoco al Domnului Young este si el prudent.
“Atata timp cat dezvoltatorii nu priritizeaza lacomia asupra jucatului. Trebuie sa-ti amintesti ca la sfarsitul zilei, noi suntem acolo sa procuram oamenilor experienta amuzanta de a juca. Nu ceva unde ei sunt constant cicaliti sa plateasca pentru ceva.” “Este o balanta atenta pe care noi va trebui sa o invatam ca si fauratori de jocuri”, a concluzionat Domnul Young.