AdWords nu poate salva ziarele; google omoara reclamele tiparite 

google_logo

Daca ziarele au sperat ca Google va fi salvatorul lor, se pare ca ei vor avea nevoie sa gaseasca un alt cavaler in straie albe. Compania a anuntat ca ei opresc reclamele tiparite ale produsului lor – care permit persoanelor care fac reclame sa plaseze reclamele in ziare prin AdWords – la finalul lunii viitoare.

Problema nu pare a fi o lipsa de interes din partea ziarelor; intr-un blog post, Google noteaza ca mai mult de 800 de ziare din Statele Unite s-au inscris pentru program. In loc, este o lipsa a cererii din partea persoanelor care fac reclame. Google scrie: “In timp ce noi am sperat ca Reclamele Tiparite vor crea un nou val de venituri pentru ziare si produce o reclama mult mai relevanta pentru consumatori, produsul nu a creat impactul pe care noi – sau partenerii nostri – il cautam.”

Reclamele tiparite au debutat in 2006, si au facut fata esential la o furtuna perfecta de stiri proaste. Intre declinul cititorilor a ziarelor tiparite, o incetinire economica care a impiedicat imprastierea publicitatii, si faptul ca Google a incercat sa vanda reclame alaturi de mai multe reclame masurabile de pe internet, produsul nu a avut nicio sansa niciodata.

Din partea sa, Google inca vrea sa fie implicat in afacerea ziarelor, scriind “Noi vom continua sa dedicam o echipa de oameni care sa vada cum putem ajuta companiile de ziare.” Dar pentru moment, se pare ca AdWords nu este cel care face tot si cel care finalizeaza tot in publicitate ca Google spera ca va fi. Ne face sa ne intrebam de viitoarele eforturi si opriri – la radio si TV – pot fi.

Lasa un comentariu

You must be logged in to post a comment.