Yahoo! Mail Inbox devine mai inteligent
Nu tarziu dupa ce a reproiectat pagina de inceput Yahoo! a anuntat mai multe imbunatatiri care vor fi facute la Yahoo! Mail. Conceptul de ‘Inbox destept’ este bazat pe Strategia deschisa Yahoo!, care inseamna ca va asigura functionalitatea sociala in timpul permiterii interactiunii cu serviciile si continutul de la alti furnizori.
Schimbarile includ o pagina nou de primire, un inbox imbunatatit si o privire asupra dosarelor, accesul rapid la aplicatiile partii a treia.
In acest moment, caracteristicile sociale sunt disponibile doar utilizatorilor australieni si din Statele Unite, in timp ce doar un numar limitat de teste beta a Statelor Unite au acces la deschiderea caracteristicii. Yahoo! estimeaza ca inbox-ul destept va fi facut public in primul semestru din 2009.
Pagina noua de primire va include o vizionare a stirilor anexate, o lista a sugestiilor de conectare facute de Yahoo! si facilitatea de a conecta pe altii prin trimiterea sau primirea de invitatii. Dupa cum a mentionat Yahoo!, actualizarile nu vor acoperi doar conectarile si serviciile furnizate de companie, dar si informatii din Web.
Una dintre cele mai importante inovatii facute de noul inbox este reprezentata de conectari. Profilul universal Yahoo! da posibilitatea utilizatorilor de a se conecta cu altii si de a defini importanta mesajelor si a actualizarilor activitatii, depinzand de aceste conectari. Pe langa asta, prioritizarea actualizarilor este posibila prin noul dosar si vizionarea inbox-ului.
Pentru incepatori, sectiunea Actualizari din inbox-ul inteligent va include conectari, Yahoo! Buzz, Yahoo! TV, Muzica and Calatorii. Platforma Sociala Yahoo! si dezvoltatorul API va da posibilitatea altor site-uri Web sa introduca serviciile lor in inbox.
Aplicatiile deschise sunt dovada ca inbox-ul destept este acum cel mai extraordinar proiect de Strategie de Deschidere initiat de Yahoo! Family Journal, Flixster, Flickr, WordPress, Xoopit si Yahoo! Greetings sunt cateva dintre aplicatiile care vor fi accesate direct din inbox, dar nu este indoiala ca acest numar va creste odata ce serviciul va fi facut public.
‘Utilizatorii Yahoo! Mail ne-au spus ca ei vor sa fie mai productivi cand intra in inbox-ul lor, si vor ajutor sa izbuteasca prin dezordine si sa ajunga la comunicatiile care conteaza pentru ei,’ a declarat John Kremer, VP la Yahoo! Mail. ‘Am creat o experienta inbox-ului inteligent pentru a adresa problema inbox-ului supraincarcat. De asemenea am introdus aplicatii foarte folositoare direct in inbox, care ar trebui sa ajute oamenii sa fie si mai eficienti cand ajung la Yahoo! Mail.’
Inbox-ul inteligent reprezinta de asemenea o sansa buna pentru dezvoltatori de a imparti aplicatiile lor cu lumea. Imprastierea lor va fi o sarcina usoara, de cand dezvoltatorii au Yahoo! Mail, Yahoo! Messenger si mai multe alte servicii la dispozitia lor.
Indiferent de comunicarea directa care este aleasa de oameni, Yahoo! pare dispus sa-i introduca pe toti in inbox-ul inteligent. Incepand de la blog-uri, e-mail-uri si stadiul mesajelor directe, si terminand cu aplicatii care pot fi lansate in interiorul inbox-ului, serviciile au promis sa de-a posibilitatea comunicarii mai bune ca niciodata.