Jocurile ca si serviciu

In locurile publice cu jocuri, o companie numita Playfish a crescut de la 20m utilizatori la 60m in ultimele 18 luni.
Pe site-ul Facebook, cea mai mare retea sociala din lume, Playfish are 5 din cele 10 jocuri de top. Alte jocuri Playfish ca Pet Society si Who has the Biggest Brain? sunt disponibile si pe Apple’s App Store.
“Suntem foarte increzatori in modelul de joc gratuit pentru ca minimalizeaza barierele intrarii jucatorilor si aduce la fel de multi oameni implicati pe gratis pe atat de repede pe cat posibil.” , a spus Kristian Segerstrale, co-fondator al Playfish.
Si bineinteles, o data ce utilizatorii sunt agatati de un joc, sau au investit in el, acela e momentul perfect sa-i convingi sa se desparta de multi bani grei.
“Pets Society este cel mai mare joc al nostru, cu 3 m utilizatori zilnici. In joc, jucatorii adopta un animal de casa si au grija de el. Pot castiga monede care le pot cheltui, de exemplu pe mancare, haine sau mobile.
“Dar nu toti au timp sa castige bani in acest joc, asa ca, cu $5 pot cumpara 2500 de monede, pe care le pot cheltui pe ce vor ei,lucru care normal ar dura zile sa le castige”, a explicat Domnul Segerstrale.
A spus ca, cel mai mult, jucatorii cheltuie $7-$22 (₤5-₤15) pe luna si ca “micro-tranzactiile vor castiga deasupra taxelor de subscriere pentru ca sunt mai flexibile”
“In timp ce jocurile devin un serviciu, nu are nici un sens sa faci utilizatorii sa plateasca inainte, nimieni nu face asta cu facturile de gaz sau de telefon. Platesti in concordanta cu timpul”, a spus Domnul Segerstrale.