Sperma poate fi afectata de marijuana

marijuana_gone.ro

Fertilitatea barbatului uman poate fi influentata de expunerea de durata la marijuana, au sugerat cercetatorii din Statele Unite si Japonia.

Cercetatorii de la Centrul Medical din cadrul Universitatii Vanderbilt in Nashville si colegii lor au spus ca rezultatele arata ca pierderea genetica a acidului gras – a unei enzime – rezulta in nivele ridicate de anandamide, o substanta ca marijuana, in sistemul reproducator al barbatului, care duce la compromiterea capacitatii de fertilizare a spermei. Sistemul endocanabionid se refera la un grup de lipide si la receptorii lor care sunt implicati intr-o varietate de procese psihologice care includ apetitul, senzatia de durere, stari si memorie.

Retinerea acidului gras pe un ou furnizeaza proba ca, capacitatea de penetrare a spermei este scazuta de nilelele crescute ale anandamidelor.

Aceste descoperiri, publicate in Biologia Reproducerii, punct al cailor anterioare neasteptate de reglare a functiei spermei.

Dar poate mai important, rezultatele sunt de o semnificatie clinica foarte mare datorita ca sperma consumatorilor cronici de marijuana, cat si sperma in acidul gras – masculii mutanti sunt expusi la marirea semnalarii canabinoidelor/endocanabinoidelor, au spus cercetatorii.

Lasa un comentariu

You must be logged in to post a comment.