Top 10: Website-uri care merita vizitate in 2009 


Locul 10 – FanHouse.com

FanHouse este un blog care, cuprinde scurte stiri, zvonuri, barfe si opinii care sa informeze la zi cititorii. FanHouse este locul perfect pentru noile generatii de fani sport, avand in vedere ca cele mai multe dintre ele nu au rabdare sa cumpere site-uri web mai complexe.

De ce va fi un succes in 2009: In timp ce FanHouse este oarecum mainstream, sa nu fiti surprinsi daca va avea un trafic mai intens decat celelate site-uri. FanHouse este usor de utilizat si de citit, acesta fiidn motivul pentru care acesta va fi printre cele mai bune site-uri din 2009.

Locul 9 – SearchMe.com

Ati facut vreodata o cautare pe Google, dupa care ati dorit sa vedeti o imagine a site-urilor, astfel incat sa nu fie nevoie sa faceti click, dupa care sa aflati ca acestea nu au fost utile? Exact despre asta este vorba in site-ul SearchMe. atunci cand faceti o cautare pentru stiri, video sa imagini, puteti previzualiza site-urile web inainte de a face click pe acestea, ceea ce este o mare economisire de timp.

De ce va fi un succes in 2009: In prezent, norma de cautare pentru un motor este de a afisa rezultatele cautarii in format text, dar SearchMe.com modfica acest standard. Adaugarea unui element vizual la rezultatul cautarii text, aduce un plus de valoare pentru utilizatori, si nu in ultimul rand, veti gasi ceea ce cautati mai repede.

Locul 8 – Consumerist.com

In timp ce majoritatea companiilor se concentreaza asupra modului de a oferi servicii la orice pret, Consumerist este un site care lupta pentru a va proteja. Daca o societate ofera proaste servicii de relatii cu clientii, sau fac promotii false, Consumerist este acolo, pentru a va informa.

De ce va fi un succes in 2009: Cu economia zbatandu-se, e frumos sa stii ca exista altcineva caruia ii pasa de bani tai. Din ce in ce mai multi consumatori vor merge la Consumerist, pentru a se asigura ca iau decizia corecta in ceea ce priveste banii lor, si pentru a evita companile care incearca sa induca in eroare.

Locul 7 – Kontain.com

Din multe puncte de vedere, Kontain este doar facebook sau MySpace pentru asistenta. Nu va faceti griji despre HTML sau orice alta tehnica jargon, Kontain.com face mai simpla crearea propriei tale pagini, blogul, dar si upload-area audio si video.

De ce va fi un succes in 2009: Odata ce oamenii isi traiesc din ce in ce mai mult viata on-line, locul unde isi stocheaza toate elementele personale, cum ar fi blog-urile, fotografiile si inregistrarile video, trebuie sa fie curate, simple si bine organizate. Kontain a construit acest fundament, care iti permite impartasirea vietii tale obisnuite cu ceilalti prieteni online.

Locul 6 – CagePotato.com

Daca esti un fan al informatiilor despre artele martiale mixte (MMA), atunci, in mod obisnuit, iti plac actiunile dure, reci. CagePotato este sursa ta pentru tot ce are legatura cu MMA, inclusiv stiri, blog-live, zvonuri, si cel mai important, fete de ring.

De ce va fi un succes in 2009: MMA a trecut de la a fi tipul misterios de la petrecere, la tipul misto. Este pe vine, si odata ce a castigat popularitate, resursele action-packed precum CagePotato.com vor creste.

Locul 5 – TheDailyBeast.com

Internetul este o mare bestie, dar un website ca TheDailyBeast economiseste timp. Are un grup de redactori care face toata examinarea, apoi insira cuvintele si realizeaza un raport cu privire la cele mai importante povesti de pe net.

De ce va fi un succes in 2009: Site-uri precum TheDailyBeats sunt de fapt ziare moderne – verificarea lor face parte din rutina zilnica. Din moment ce internetul continua sa se extinda, site-uri de incredere, cum ar fi acesta, vor trece de la un simplu hobby la o necesitate.

Locul 4 – 5Min.com

Daca ai incercat vreodata sa iti dai seama cum sa faci ceva, internetul este o mare sursa pentru raspunsuri. Dar, stim cu totii ca citind raspunsul pe site-uri poate deveni putin plictisitor. 5Min este o enciclopedie video, cu inregistrari video scurte si simple, cu privire la aproape orice iti trece prin minte.

De ce va fi un succes in 2009: Nu exista o lipsa a website-urilor video pe net, dar din moment ce marile hub-uri precum YouTube au devenit blocaje de circulatie, site-uri cu subiectec u specific video au inceput sa infloreasca. 5Min.com este un bun exemplu de site video functional, din moment ce oamenii considera ca pot pot gasi solutii rapide.

Locul 3 – MetaCritic.com

MetaCritic este un site care te ajuta sa iei o decizie despre cum sa-ti cheltuiesti banii pe divertisment. Nimic nu este lasat pe dinafara, din moment ce puteti realiza aprecieri critice de filme, emisiuni TV, albume, jocuri video si DVD-uri.

De ce va fi un succes in 2009: In timp ce o multime de site-uri se concentreaza pe un aspect de divertisment, MetaCritic reprezinta o sursa de incredere pentru a obtine tot ce ai nevoie la un hub. Nu va fi nevoie sa schimbati URL-uri, baza de date a site-ului fiind de incredere, vasta si totodata in crestere.

Locul 2 – TheOnion.com

TheOnion este „cea mai mare sursa de stiri” a Americii, doar ca acestea sunt false. Partea buna a lucrurilor este ca in timp ce acestia isi bat joc, povestile nu sunt realea, acestea fiind foarte amuzante. In cazul in care stirea nu te-a satisfacut, TheOnion este un loc perfect pentru a fi agatat.

De ce va fi un succes in 2009: In timp ce pentru amatorii de virale, inregistrarile video cunt un moft acum, TheOnion este o satira profesionala a CNN, ESPN, astfel fiecare sursa de stiri face creativitatea site-ului sa creasca. Fie ca este cu un titlu, un grafic informal sau o inregistrare video a celor de la Onion News Network, TheOnion.com este intotdeauna un loc pentru a gasi un raset.

Locul 1 – Wikitravel.org

In timp ce Wikipedia este sursa pentru, ei bine, tot, Wikitravel este o sursa orientata mai mult spre tot ceea ce tine de calatorie. Ganditi-va la acesta ca la un ghid de calatorie, numai ca acesta are peste 20.000 de directoare cu sfaturi cu privire la ce puteti face, vedea si experimenta, cu doar cateva click-uri.

De ce va fi un succes in 2009: Wikitravel este o mare resursa care tocmai incepe sa devina o comoditate, si acesta este vital, deoarece la fel ca Wikipedia, cititorii contribuie la baza de data a cunostiintelor. Datorita aspectului din-gura-in-gura, wikitravel a devenit rapid principalul hub pentru informatii cu privire la calatorii.

Lasa un comentariu

You must be logged in to post a comment.